Kubki reklamowe z nadrukiem bezpośrednim

Posted on

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Firmy szukające ciekawego gadżetu reklamowego bardzo często decydują się na zakup kubków. Trudno się temu dziwić – to produkt ponadczasowy, który nigdy nie wychodzi i sprawdza się w przypadku każdego przedsiębiorstwa, bez względu na branżę, w której działa. Taki prezent przypadnie do gustu każdemu. Wręczyć można do klientowi z okazji jubileuszu firmy czy poszerzenia asortymentu o nowe produkty lub usługi. Dostępne na rynku kubki różnić mogą się od siebie wielkością, materiałem wykonania czy kolorem. Do tworzenia wzorów na ich powierzchni wykorzystuje się między innymi nadruk bezpośredni. Na czym dokładnie polega ta metoda?Kubki reklamowe z nadrukiem bezpośrednim od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Jako że jest to metoda maszynowa, najlepiej sprawdzą się tutaj modele posiadające proste, walcowate kształty. Technika ta nie znajdzie zastosowania w przypadku kubków trójkątnych, kwadratowych oraz mocno zwężających się ku dołowi. Po uprzednim naniesieniu farby na szkliwo, kubki umieszcza się na specjalnych wózkach i przenosi do pieca. Nadruk jest wypalany na nich w temperaturze 800 stopni Celsjusza. Następnie kubki są powoli studzone.

Tworzone w ten sposób kubki reklamowe nie mogą być schładzane zbyt szybko. Na skutek takiego działania mogłyby się one stać zbyt kruche i z łatwością ulegałyby zbiciu. Dużą zaletą tego typu nadruku jest jego trwałość. Wzór wypalony w takiej wysokiej temperaturze jest bardzo twardy, odporny na ścieranie i działanie substancji chemicznych. Sprawia to, że tego typu kubki bez obaw można myć w zmywarkach i umieszczać w kuchenkach mikrofalowych (o ile nadruk został wykonany na porcelanie albo porcelicie).

Niekiedy spotkać można także Kubki reklamowe z nadrukiem bezpośrednim wykonanym na szkle. Niestety, przez zastosowanie niskiej temperatury, tego typu produkty nie należą do najtrwalszych. Nadruki bezpośrednie wykonuje się w pełnych kolorach, a co za tym idzie – nie ma tu możliwości zastosowania przejść tonalnych. Mimo to, projekty można z łatwością uprościć tak, aby nadruk w dalszym ciągu prezentował się w pełni efektownie.

Tags: , ,